понедељак, 20. септембар 2010.

BRZA NEPEČENA TORTA - VOZ - LOKOMOTIVA

Ovu tortu sam pravila za I rođendan mom unuku Mihajlu prošle godine i obzirom da sam sama osmislila kako će izgledati na kraju sam bila zadovoljna svojim kreatorskim radom. Malo se hvalim, zar ne?


Potrebni sastojci:
450 g šećera
1/2 l mleka
1 kg mlevenog plazma keksa
100 g čokolade
250 g margarina
200 g mlevenih oraha
200 g suvog grožđa
200 g žele bombona
200 g šlaga
Napominjem da ovaj sastav za tortu možete koristiti za oblikovanje torti po želji a ja sam je pravila u obliku VOZIĆA, te sam naravno količinu materijala povećala, a torta je verovali ili ne bila teška 7,200 gr.

Šećer otopite dok ne dobije smeđu boju pa sipajte mleko i pustite da vri dok se sav šećer ne rastopi. Sklonite sa šporeta i dodajte čokoladu, margarin, mlevenu plazmu, mlevene orahe,suvo grožđe i seckane žele bombone. Tortu oblikujte po želji i ukrasite umućenim šlagom.
Torta se, morate priznati veoma brzo napravi a verujte deca je obožavaju a zašto da ne i stariji!!!

2 коментара: