понедељак, 17. јануар 2011.

ROLOVANO PILE

         Nadev za rolovanje sam sama napravila onako, odokativno i po svom izboru i poduhvat je bio uspešan.
         Potrebne namirnice:
         jedno veće pile oko 2 kg
         oko 300 g šampinjona
         1 glavica crnog luka
         oko 200 g suvog vrata
         oko 150 g kačkavalja
         senf, vegeta, biber i so
         Priprema:
         Najpre morate da odvojite pile od kostiju a ako niste vični tome, možete pogledati kako to rade pravi majstori na ovom video klipu...
        
         Pošto ste najteži posao odradili napravite nadev: 
         Na malo ulja propržite iseckan crni luk, dodajte šampinjone isečene na krupnije komade i prodinstajte dok ne ispari tečnost iz njih.  Posolite i pobiberite. Sklonite da se prohladi a za to vreme lepo raširite pile, premažite ga senfom, pobiberite i pospite vegetom i solju po ukusu. Rasporedite celom širinom kolutovima suvog vrata, kačkavalja i prženim šampinjonima. Sve lagano urolajte i uvežite koncem da ne bi prilikom pečenja izašao nadev. Stavite u pleh i u rernu na pečenje. Ja sam u početku pokrila alu folijom, pa sam je pri kraju sklonila da se odozgo zapeče i lepo porumeni. Tokom pečenja prelivajte sokom , odnosno masnoćom koju pile ispušta. Kad se ohladi setite na kolutove (naravno predhodno skinite konac).

8 коментара:

  1. Dugo se vec spremam na ovo odvajanje pileta od kostiju ali mi to uvek izgleda kao misija nemoguce tako da odustanem i pre nego sto pocnem :(
    Svidja mi se ovaj nadev, ceo rolat izgleda fantasticno! Svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan rolat, obožavam piletinu na hiljadu načina !! :-))

    ОдговориИзбриши
  3. nikad mi nije baš uspjelo tako odvajanje kostiju od mesa na piletu, moram još da vježbam

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalan recept,juce sam prvi put pravila,odvajanje od kostiju uopste nije komplikovano,cak sta vise,lako je i zacas se zavrsi.:)A piletina preukusna :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29 април, 2016

    opisite nam kako ste odvojili koske od mesa

    ОдговориИзбриши