среда, 13. март 2013.

ČORBA OD KELJA

Potrebno je:
manja glavica kelja
1-2 šargarepe
1 glavica crnog luka
2-3 krompira
oko 200 gr suvog mesa ili rebara ili slanine
2 češnja belog luka
2-3 kašike soka od paradajza
so i biber po ukusu
oko 1/2 dl ulja
Priprema:

          
Kelj očistite, operite, isecite na krupno i kratko ga obarite u vreloj, posoljenoj vodi.Šargarepu očistite, operite i isecite na kolutove. Krompir oljuštite i isecite na krupnije komade.
U sud za kuvanje stavite ulje i sitno seckani crni luk. Kratko ga propržite pa dodajte šargarepu, krompir, komade suvog mesa, iseckan kelj, nalijte vodom, posolite, pobiberite i kuvajte oko 20 minuta. Zatim dodajte seckan beli luk, paradajz i malo aleve paprike, pa kuvajte još desetak minuta, tj. dok svo povrće ne omekša.

6 коментара:

  1. Nikad dosta ovakvih recepata. Sjajno, a jednostavno. I zdravo.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobro,pogotovo jer nema zaprške.Sada pošto sam starija sve mi više odgovaraju ovakva jela.Super prijateljice.

    ОдговориИзбриши
  3. Fin recept sa puno povrca, verujem da je corbica vrlo ukusna, bas jedan lep recept za pripremu kelja.:)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam na lepim komentarima a moram priznati da retko kada koristim kelj, ali nakon ove čorbice, koja je zaista ukusna, češće ću koristiti ovu vrstu povrća...

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično varivo od kelja, ja posebno volim kada zamiriše i komad suhog mesa, ručak za poželjeti !

    ОдговориИзбриши
  6. ...od malena volim razne čušpajze, variva...moja draga mama me je naučila na njih...stalno ih je kuhala, ali izgleda da je zaista to dobro radila, obzirom da djeca baš i ne vole variva, ali njena su uvijek bila posebno ukusna... obožavam kelj...i na sličan način ga i ja radim... ;)

    ОдговориИзбриши