петак, 25. новембар 2016.

Dečja torta " Fudbalsko igralište"

Moj unuk je za svoj Osmi rođendan poželeo da mu napravim tortu u obliku fudbalskog igrališta sa igračima i ja sam mu naravno ispunila želju...


POTREBNO JE:
1 pakovanje rozen korica
3 kisele pavlake
150 gr prah šećera
300 gr mlevene plazme
100 gr čokolade za kuvanje
4 banane
PRIPREMA:
               U jednu posudu stavite kiselu pavlaku i prah šećer pa lagano izmešajte kašikom. Dodajte izgnječene banane i na kraju plazma keks. Sve dobro sjedinite pa u polovinu smese dodajte omekšalu čokoladu.
               Filujte rozen korice naizmenično, svetlim, pa tamnim filom. Pritisnite odozgo nečim, kako bi se korice slepile i ostavite u frižider.
              Tortu odozgo možete prektiti šlagom, čokoladnim prelivom ili po svojoj želji.
              PS. Ja sam odozgo stavila fondan koji sam pravila po ovom receptu:
http://domacirecepti.net/fondan-masa-za-dekoraciju-2/
Igrače sam pravila po ovom receptu: http://zorinirecepti.blogspot.rs/2016/11/domaci-plastelin.html






Нема коментара:

Постави коментар